26 Ocak 2010 Salı

Salvador Cabanas

Sporcu ölümleri hep sarsmıştır beni. Hele ki daha önce izlediğiniz, bir yerlerden aşina olduğunuz bir sporcu ise...Ayrton Senna, Marc Vivien Foe, Conrad Macrae, Antonio Puerta, Reggie Lewis ilk çırpıda aklıma gelenler. Onlar belki de olmayı en sevdikleri yerde verdiler son nefeslerini. Salvador Cabanas ise futbol sahasında değil bir barda vurularak kaybetti hayatını. Cabanas ismine yabancı olanlar için Şili ve Meksika'da iki defa defa gol krallığı yaşamış, Paraguay milli takımında da oynayan bir futbolcu olduğunu söylersek sanırım Güney Amerika futbolu için kalburüstü bir oyuncu olduğunu anlatabiliriz. Benim onun ismini keşfetmem ise yıllar önce kendisini CM'de Bayern Münih ile destanlar yazan kadroma katmam sayesinde olmuştu. O zamanlar beklentimi karşılayamayarak üzmüştü beni ama şimdi ölüm haberi ile gerçekten üzdü.
Güle güle Cabanas...

29.01.2010/NOT: Bu yazıyı, www.turkspor.net'in Cabanas'ın hayatını kaybettiğine dair haberine dayanarak yazmıştım. Ancak şimdi birçok kaynakta Cabanas'ın hayatta olduğu ve hatta iyileşme belirtileri gösterdiği haberi var. Hep en doğru haber verdiği ile övünen turkspor.net yetkilileri de benim yaptığım yanlışa düşmeyip, haberlerini başka kaynaklardan doğrulamalılar. Yoksa şu anda olduğu gibi güvenilirliklerini yitirirler. Son söz: Yukardaki satırları aynen saklıyorum. Umarım bu yazıya inat iyileşir ve tekrar ait olduğun yere, futbol sahalarına dönersin Cabanas.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder